Dapatkan pandangan PakTeh..!

Thursday, February 18, 2016

Siri 3 - Pelan Rumah (Intro)

As salam. Selepas ini in shaa Allah PakTeh akan update mengenai Pelan Rumah dan urusannya di blog ini secara detail...nantikannya ya. Sementara itu, layan dulu pelan rumah impian PakTeh...mungkin ada yang sudi nak berjiran.

1. Mulakan buat pelan dengan mengikut kesesuaian tanah.

2. Pelan Tingkat Bawah.
3. Pelan Tingkat Satu.
4. Pelan Roof Top.




5. Pandangan Depan.

6. Pandangan Kanan.

7. Draf 3D untuk nampak real sikit.

8. Nak nampak lagi real dengan 3D.
9. Alhamdullilah...lulus sudah.

Pasti ada yang nak tanya....
  • Kos pelan ini berapa....murah aja. cuba teka? 
  • Nilaian pembinaan rumah ini. 
  • Harga kos pembinaan rumah ini.
  • Keluasan pelan ini? ..lebih kurang 3340 kaki persegi  tidak termasuk "roof top" (38 kaki lebar x 44 kaki panjang).
  • Kos-kos membuat pelan.
  • Jenis-jenis pelan.
  • Proses permohonan kelulusan pelan, sijil kelayakan menduduki dan sebagainya. 
In shaa Allah PakTeh update kemudian ya.

Kepada yang berminat untuk membina rumah dengan lebih mudah dan murah...lantik kontraktor yang menyediakan semua keperluan dalam 1. Dari urusan pelan, pembinaan hingga pinjaman diuruskan sepenuhnya secara pakej dengan modal yang paling minima. Call atau whatsapp PakTeh di 0193533702 untuk keterangan lanjut. In shaa Allah, semua kerja jadi mudah.

24 comments:

Happy Trading said...

As Salam Pak Teh. Sy tgh cari kontraktor yg dpt uruskn semua proses utk pembinaan rumah di sepang. Blh recommend kontraktor yg pak teh guna? - syamsul

Zarina said...

Tuan rumah perlu membuat keputusan mengenai jenis rumah yang dia ingin bina. Terdapat beberapa jenis rumah yang boleh pilih. Antaranya terdiri daripada memakai batu atau kayu untuk rumah mesra alam sekitar. Adalah baik untuk membuat kajian yang cukup supaya rumah indaman anda boleh jadi nyata.

Afee said...

slm pak teh.. kelulusan pelan saya akn luput pada tarikh 9 jun 2016.. bagaimana prosedur nk memohon permit semula dan adakah ianya akan melibatkan kos yang besar sperti ketika saya mula2 memohon kebenaran dari mp sepang setahun yg lalu sbb dlm surat kelulusan pmbinaan dinyatakan boleh memohon lanjutan tempoh sekiranya rumah msh blum siap..

PakTeh said...

happy trading : berhubung dengan PakTeh.
zarina : tepat sekali puan.
mohamad shaffiq : mohon lanjut kelulusan daripada majlis.

Anonymous said...

Salam pakteh..saya surie
.saya telah meminta rakan yang menyiapkan plan rumah untuk mencarikan kontraktor yang boleh dipercayai untuk menyiapkan sebuah rumah banglo..pembayaran pertama sebanyak 10% telah dijelaskan pada bulan julai 2014..sehingga hari ini, rumah saya masih belum siap sepenuhnya..sebanyak 80% daripada pembiayaan telah dibayar kepada kontraktor..apabila saya bertanya pada kontraktor, jawapan yang saya dapat sungguh mengecewakan..kontraktor berkenaan tidak dapat menyiapkan rumah tersebut kerana tiada modal katanya..:(
Saya cuba bertanya kepada peguam yg dilantik oleh kontraktor, tetapi saya yang bayar yuran guaman sebanyak rm8000++...peguam berkenaan pun seolah2 tidak berminat untuk mendengar masalah saya..hujung bulan 7 ni saya telah diarahkan untuk membuat bayaran pertama pembiayaan tersebut, malangnya rumah yang dibina belum siap sepenuhnya lagi..apakah yang harus saya lakukan untuk mengatasi masalah saya ini..terima kasih..

PakTeh said...

surie : walaikummussalam, sebaiknya whatsapp atau call PakTeh di 0193533702 bagi memperolehi maklumat tambahan sebelum sebarang pandangan dapat diberikan. tkasih

Mohd Azam said...

As salam pakteh. Kalau kerja agensi kerajaan dan berjawatan tetap boleh pinjam loan kerajaan tak.

Mohd Azam said...

As salam pakteh. Kalau kerja agensi kerajaan dan berjawatan tetap boleh pinjam loan kerajaan tak.

amirul rahimi bin said...

Salam. Saya ada pertanyaan tentang kelayakan pinjaman perumahan kerajaan.

Gaji Pokok: RM2897.00
Elaun: RM900.00
Gaji Kasar: 3797.00
Potongan: RM304 + RM303 (KWSP)
Gaji Bersih: RM3190.00

1. Berapa kelayakan saya?
2. Berapa jumlah maksimum pinjaman?
3. Adakah kwsp dititikberatkan dlm urusan pengiraan?
4. Adakah potongan 60% dikira dari gaji pokok sahaja atau gaji kasar?

Unknown said...

Salam pak teh...sy nieza nk tnya sy bru dpt geran tnh smntara slpt pecah lot so adakah sy leh pkai geran tsbt wat pnjmn prmhn rjn...

Hassan said...

Harap rumah impian PakTeh dah jadi kenyataan. Semoga duduk dalam rumah impian dan rasa gembira buat selama-lamanya.

HENRIETTA FERNANDO said...

Halo,
Ini adalah untuk memberitahu orang ramai bahawa Puan Henrietta Fernando, pemberi pinjaman pinjaman swasta telah membuka peluang kewangan kepada sesiapa yang memerlukan sebarang bantuan kewangan. Kami memberi pinjaman pada kadar faedah 2% untuk individu, syarikat dan syarikat di bawah terma dan syarat yang jelas dan difahami. Hubungi kami hari ini untuk memohon dan mendapatkan Pinjaman segera. E-mel Kami: (henriettafernandoloanfirm@gmail.com)

Unknown said...

BERITA BAIK

Adakah anda berminat untuk mendapatkan pinjaman untuk bermula?
Saya pengarah Nadira Muhammad Loans Limited,
Perkhidmatan pinjaman Nadira Muhammad adalah lesen kredit pelaburan undang-undang, kami menawarkan
Pinjaman kepada Individu dan perniagaan dan menyediakan
Perkhidmatan dan pelaburan yang boleh dipercayai untuk tahap pelanggan / calon
Dengan kadar faedah yang berpatutan sebanyak 2%, dengan jumlah minimum pinjaman dari
(3000 $ / € / Rp) untuk jumlah pinjaman maksimum ($ 700 miliar $ / € / Rp) dengan
Tempoh 1 tahun hingga 25 tahun. Hubungi kami dengan syarikat
E-mail di: Nadiramuhammadloancompany@gmail.com

Misi syarikat ini adalah untuk menyediakan individu dan syarikat
Pertubuhan diri sendiri
Memenuhi keperluan mereka, berharap dan membantu meningkatkan jiwa kita
Dan komuniti mereka. Perlu pinjaman prom? Sekitar
48 jam perkhidmatan penuh untuk pelanggan kami.

Saya berharap dapat bertanya kepada anda secepat mungkin untuk bermula
Seketika, kami bersedia untuk melayani anda
Cari pinjaman yang berminat untuk mengisi borang permohonan di bawah gaji

Susan bowman said...

BERITA BAIK! BERITA BAIK!

Untuk memperkenalkan diri dengan betul,
Ibu saya SUSAN [SYARIKAT PINJAMAN SUSAN BOWMAN]

Saya seorang pemberi pinjaman swasta, syarikat saya menyediakan pinjaman semua jenis dengan kadar faedah 2% sahaja. Ia adalah peluang kewangan di langkah pintu anda, memohon hari ini dan mendapatkan pinjaman cepat anda.

Terdapat ramai di luar mencari peluang atau bantuan kewangan di seluruh tempat dan masih, tetapi mereka tidak dapat mendapatkannya. Tetapi ini adalah peluang kewangan di langkah pintu anda dan dengan itu anda tidak mampu untuk melepaskan peluang ini.
Perkhidmatan ini menjadikan kedua-dua individu, syarikat, lelaki dan wanita perniagaan.
Jumlah pinjaman tersedia antara jumlah pilihan anda untuk maklumat lanjut hubungi kami melalui e-mel:
Susanbowmanloancompany@gmail.com

Unknown said...

Kami menawarkan pinjaman kadar faedah 2% untuk kegunaan perniagaan dan peribadi sekarang hubungi kami melalui e-mel (trabadovillaspin@gmail.com)

Adi Elok said...

Saya kehilangan banyak masa untuk syarikat pinjaman palsu yang cuba mendapatkan pinjaman. tetapi itu tidak berlaku lagi.

Nah, saya melihat komen pada blog oleh Marianne Low yang memberi keterangan tentang mendapatkan pinjaman dari ibu Susan Bowman, yang saya fikir adalah salah satu syarikat palsu ini. Kemudian saya memutuskan untuk menghubunginya dan cuba lagi ... Apa yang mengejutkan saya selepas mengikuti segala prosedur yang diberikan kepada saya oleh ibu Susan. Kemudian dia meyakinkan saya bahawa saya akan dibiayai oleh bank langsung dari Indonesia yang harus saya pegang. Saya menunggu sehingga pinjaman saya diproses dan diluluskan dan kemudian saya mendapat pinjaman saya yang saya pakai untuk pergi terus ke akaun bank saya tanpa kos tambahan ... Semoga Allah memberkati ibu Susan untuk kerja indah yang dia lakukan ..... Kebanyakan kawan saya mereka yang memerlukan pinjaman juga terpakai dan mereka juga mendapat pinjaman ....

Anda boleh menghubungi ibu Susan Bowman dengan e-mel ini (Susanbowmanloancompany@gmail.com)
Juga pada WhatsApp +18597771805
untuk pinjaman anda sendiri dia tidak menipu saya

Dan jika anda juga boleh menghubungi saya di e-mel ini jika anda takut: aelok36@gmail.com

anonimous said...


Saya jumpa syarikat pinjaman ini di Facebook dan saya menghubungi e-mel yang saya lihat dan tiba-tiba saya telah diluluskan pinjaman sebanyak $ 60,000 sehingga saya tidak percaya semua ini dapat berfungsi sehingga saya dikreditkan $ 60,000usd Saya akan memberi nasihat kepada sesiapa yang memerlukan daripada pinjaman untuk menghubungi syarikat pinjaman ini untuk bantuan pinjaman ini adalah e-mel syarikat [ F E D E R A L O A N @ G M A I L . C O M ] .or whatsapp atau panggilan + 1 8 4 5 7 3 1 5 7 1 6.

Lady Lianmey said...

BERITA BAIK!!!

Nama saya Dian Pelangi dari Jakarta di Indonesia, saya seorang pereka fesyen dan saya ingin menggunakan medium ini untuk memberitahu semua orang supaya berhati-hati mendapatkan pinjaman di internet, begitu banyak pemberi pinjaman di sini adalah penipuan dan mereka berada di sini. menipu anda dengan wang susah payah anda, saya memohon pinjaman kira-kira Rp900,000,000 wanita di Malaysia dan saya kehilangan kira-kira 29 juta tanpa mengambil pinjaman, saya membayar hampir 29 juta lagi saya tidak mendapat pinjaman dan perniagaan saya Mengenai terhempas kerana hutang.

Memandangkan pencarian saya untuk syarikat pinjaman peribadi yang boleh dipercayai, saya melihat iklan dalam talian lain dan nama syarikat adalah SYARIKAT PINJAMAN DUNIA. Saya kehilangan 15 juta dengan mereka dan hingga hari ini, saya tidak pernah menerima pinjaman yang saya cadangkan.

Tuhan menjadi kemuliaan, kawan-kawan saya yang memohon pinjaman juga menerima pinjaman sedemikian, memperkenalkan saya kepada sebuah syarikat yang boleh dipercayai di mana Puan Christabel bekerja sebagai pengurus cawangan, dan saya memohon pinjaman sebesar Rp900,000,000 dan mereka meminta kepercayaan saya, Dan setelah mereka selesai mengesahkan butiran saya, pinjaman itu telah diluluskan untuk saya dan saya fikir ia adalah jenaka, dan mungkin ini adalah salah satu tindakan menipu yang membuat saya kehilangan wang, tetapi saya terkejut. Apabila saya mendapat pinjaman saya kurang dari 6 jam dengan kadar faedah yang rendah 1% tanpa cagaran.

Saya sangat gembira bahawa Tuhan menggunakan kawan saya yang menghubungi mereka dan memperkenalkan saya kepada mereka dan kerana saya diselamatkan daripada membuat perniagaan saya melompat di udara dan dibubarkan dan kini perniagaan saya terbang tinggi di Indonesia dan tiada siapa yang akan mengatakannya Dia tidak tahu mengenai syarikat fesyen.

Jadi saya nasihat semua orang yang tinggal di Indonesia dan negara-negara lain yang memerlukan pinjaman untuk satu tujuan atau lain untuk sila hubungi
ibu christabel melalui e-mel: (christabelloancompany@gmail.com)

Anda juga boleh menghubungi saya di e-mel saya: (lianmeylady@gmail.com) dan Sety memperkenalkan dan bercakap tentang christabel, dia juga mendapat pinjaman baru dari christabel, anda juga boleh menghubunginya melalui e-melnya: permatabudiwati@gmail.com Sekarang, semua Saya akan cuba untuk memenuhi pembayaran pinjaman yang saya hantar terus ke akaun mereka setiap bulan.

Satu perkataan kepada orang bijak sudah cukup


Terima kasih sekali lagi kerana membaca kesaksian saya, dan semoga Tuhan terus memberkati kita dan memberi kita kehidupan yang panjang dan makmur dan semoga Tuhan melakukan pekerjaan yang baik dalam hidup anda.

aditya.aulia139@gmail.com said...

Nama saya Aditya Aulia saya mengalami trauma keuangan karena saya ditipu dan ditipu oleh banyak perusahaan pinjaman online dan saya pikir tidak ada yang baik bisa keluar dari transaksi online tapi semua keraguan saya segera dibawa untuk beristirahat saat teman saya mengenalkan saya. untuk Ibu pada awalnya saya pikir itu masih akan menjadi permainan bore yang sama saya harus memaksa diri untuk mengikuti semua proses karena mereka sampai pada kejutan terbesar saya setelah memenuhi semua persyaratan karena permintaan oleh proses saya bisa mendapatkan pinjaman sebesar 350jt di rekening Bank Central Asia (BCA) saya saat saya waspada di telepon saya, saya tidak pernah mempercayainya, agaknya saya bergegas ke Bank untuk memastikan bahwa memang benar ibu kontak sekarang mengalami terobosan pemanasan jantung dalam kehidupan finansial Anda melalui apakah itu BBM INVITE-nya: {D8980E0B} atau apakah kamu ingin mengkonfirmasi dari saya? Anda bisa menghubungi saya melalui surat saya: {aditya.aulia139@gmail.com} dan juga Anda bisa menghubungi perusahaan ISKANDAR LESTARI LOAN COMPANY (ISKANDAR LENDERS) via: {mail:iskandalestari.kreditpersatuan@gmail.com}

e_mail:::[aditya.aulia139@gmail.com]
[iskandalestari.kreditpersatuan@gmail.com]
WhatsApp:::[+44] 7480 729811[Chats Only]
Telephone Number☎[+44] 7480 729811[Calls Only]
BBM INVITE:::[D8980E0B]

SUSAN GARCIA said...

Ia luar biasa apabila saya fikir semuanya telah selesai dengan saya, nama saya susan garcia, dari phillipine, Mrs. Karina Rolanda datang untuk menyelamatkan saya hidup saya. Saya sangat terhutang budi kepada orang-orang yang saya meminjam dari geng memerangi saya dan kemudian menangkap saya akibat hutang saya. ditahan selama berbulan-bulan masa tangguh diberikan kepada saya apabila saya dipulangkan dan dibebaskan untuk pergi dan membuat wang untuk membayar semua hutang yang saya terima jadi saya diberitahu bahawa ada pemberi pinjaman sah secara online jadi saya harus mencari melalui blog yang saya ditipu sebelum tetapi apabila saya menemui SYARIKAT KARINA ROLAND LOAN, Tuhan mengarahkan saya untuk iklannya di blog kerana tarikan saya untuk itu benar-benar satu keajaiban mungkin kerana Tuhan telah melihat bahawa saya mempunyai banyak penderitaan itulah sebabnya dia mengarahkan saya kepadanya. Oleh itu saya memohon dengan penuh semangat selepas beberapa jam pinjaman saya diluluskan oleh Lembaga dan dalam masa 24 jam saya telah dikreditkan dengan jumlah yang tepat yang saya maksudkan untuk semua ini tanpa jaminan tambahan Pinjaman Peribadi ketika saya bercakap dengan anda sekarang saya boleh jelaskan semua hutang saya dan sekarang saya mempunyai supermarket sendiri, saya tidak memerlukan bantuan orang lain sebelum saya makan atau mengambil pembiayaan, apa jua keputusan saya tidak mempunyai urusan dengan Polis, saya kini wanita yang bebas. Anda ingin mengalami kemerdekaan kewangan seperti saya, sila hubungi Ibu menerusi e-mel syarikat: (karinarolandloancompany@gmail.com) atau whatsapp +15857083478 Anda tidak boleh membahaskan fakta bahawa dalam kesulitan dunia ini anda memerlukan seseorang untuk membantu anda mengatasi kewangan perolehan dalam hidup dalam satu cara atau lain, jadi saya memberi anda mandat untuk mencuba dan menghubungi Puan Karina Roland di alamat di atas supaya anda dapat mengatasi kemelesetan kewangan dalam hidup anda. Anda boleh menghubungi saya melalui e-mel berikut: (garciasusan113@gmail.com)) Sentiasa menjadi positif dengan Puan KARINA ROLAND dia akan melihat anda melalui semua cabaran kewangan anda dan kemudian memberikan anda pandangan kewangan dan kebebasan baru untuk mengatasi semua kebimbangan anda.

josephine jumawan caballo said...

Hai semua
Nama saya JOSEPHINE JUMAWAN CABALLO, saya tinggal di orion bataan, phillipine. Saya ingin mengucapkan terima kasih kepada ibu yang baik KARINA ROLAND kerana membantu saya mendapat pinjaman yang baik setelah saya mengalami pinjaman pinjaman dalam talian palsu yang menipu saya untuk mendapatkan wang tanpa memberikan pinjaman, saya memerlukan pinjaman selama 2 tahun yang lalu untuk memulakan perniagaan saya sendiri di kota orion bataan tempat saya tinggal dan saya jatuh ke tangan syarikat palsu di dubai yang menipu saya dan tidak menawarkan pinjaman kepada saya. dan saya sangat kecewa kerana saya kehilangan semua wang saya kepada sebuah syarikat palsu di dubai, kerana saya berhutang dengan bank saya dan rakan-rakan saya dan saya tidak mempunyai apa-apa untuk dijalankan, pada hari yang sangat setia kawan saya memanggil susan Ramirez setelah membaca keterangannya tentang bagaimana dia mendapat pinjaman dari Puan KARINA ROLAND LOAN COMPANY, jadi saya terpaksa menghubungi Susan Ramirez dan dia memberitahu dan meyakinkan saya untuk menghubungi Puan KARINA ROLAND bahawa dia adalah seorang ibu yang baik dan saya terpaksa memberi keberanian dan saya menghubungi Puan. KARINA ROLAND dan saya terkejut dengan pinjaman saya yang diproses dan diluluskan dan dalam masa 6 jam pinjaman saya dipindahkan ke akaun saya dan saya sangat terkejut bahawa ini adalah keajaiban dan saya harus memberi maklumat mengenai kerja baik Puan KARINA ROLAND jadi saya menasihati semua orang yang memerlukan pinjaman untuk menghubungi e-mel Puan KARINA ROLAND LOAN COMPANY: (karinarolandloancompany@gmail.com) atau whatsapp sahaja +1 (585) 708-3478 dan saya jamin anda akan memberikan maklumat seperti yang saya ada selesai dan anda juga boleh menghubungi saya untuk maklumat lebih lanjut mengenai Mrs.karina Roland email saya: (josephinejumawancaballo@gmail.com) semoga Tuhan terus memberkati dan mengasihi ibu KARINA ROLAND untuk mengubah kehidupan kewangan saya.

Yanti Ari said...

Nama saya Bu Yanti Ari. Saya adalah pemilik bisnis yang menjual kosmetik. Untuk beberapa waktu, saya telah mencari pemberi pinjaman pinjaman yang andal yang dapat saya pinjam untuk mengembangkan bisnis saya dan juga menciptakan pekerjaan untuk orang lain. Pengalaman pertama saya dengan pemberi pinjaman pinjaman internet sangat buruk dan saya kehilangan jumlah 28 juta karena saya mengajukan pinjaman sebesar 600 juta untuk meningkatkan bisnis saya. Setelah pengalaman saya, saya berjanji pada diri sendiri bahwa saya tidak akan pernah meminjam dari internet karena saya ditipu.

Jadi, suatu hari yang setia saya membaca artikel di blog dan setelah saya selesai membaca, saya pergi untuk memeriksa bagian komentar untuk mengetahui pendapat mereka. Saya melihat komentar dari "Dian Pelangi", perancang busana terkenal dan dia berbagi cerita tentang bagaimana dia meminjam pinjaman besar dari perusahaan tempat Nyonya Ana Michael bekerja.

Kemudian, saya memutuskan untuk menghubungi Dian Pelangi, perancang busana terkenal dan saya menceritakan kisah saya tentang bagaimana saya kehilangan 28 juta karena pemberi pinjaman buruk kepadanya. Saya masih ingat dengan jelas bagaimana dia memberi tahu saya bahwa semua pencarian saya untuk pemberi pinjaman yang andal sudah berakhir. dia mengirimi saya nomor teleponnya dan saya meneleponnya untuk memastikan karena saya tidak ingin kehilangan uang lagi. dia berbicara dengan saya dan berkata saya harus menghubungi detail perusahaan tempat Nyonya Ana Michael bekerja dan saya akan menerima pinjaman saya tanpa penundaan dan saya harus mencoba untuk berbagi kabar baik saya agar orang lain diselamatkan dari pemberi pinjaman yang buruk.

Maka saya menghubungi Ibu Ana Michael melalui email: (ANAMICHAELGUARANTYTRUSTLOANS@GMAIL.COM)
Ini email Dian Pelangi: (DIANPELANGIINDONESIA@GMAIL.COM) yang saya hubungi.
Setelah saya menghubungi perusahaan pinjaman, saya diminta untuk menyerahkan semua yang diperlukan dari saya sebagai peminjam dan setelah beberapa saat, pinjaman tersebut disetujui untuk saya dan saya menerima pinjaman saya tanpa penundaan atau segala bentuk stres.
jadi, saya menambahkan informasi pribadi saya untuk siapa saja yang mencari pemberi pinjaman yang dapat dipercaya untuk menghubungi saya dan saya siap membantu Anda karena saya ingin orang lain diselamatkan dari pemberi pinjaman yang buruk.

Nama: Yanti Ari
Nomor telepon saya: +6282116440184
Nomor Whatsapp: +6282116440184
Kota: Medan
Email saya: ARIY6261@GMAIL.COM

Saya berdoa semoga Allah mengabulkan orang-orang yang membutuhkan pinjaman untuk melihat kisah saya ini sehingga mereka dapat diselamatkan saat saya diselamatkan. Saya selalu siap membantu siapa saja yang membutuhkan jadi jangan ragu untuk menghubungi saya kapan saja karena saya tidak ingin orang-orang saya jatuh ke tangan pencuri !!!

MRS KABU LAYU said...

Halo semuanya, tolong, saya ingin segera menggunakan media ini untuk membagikan kesaksian saya tentang bagaimana Tuhan mengarahkan saya kepada pemberi pinjaman kredit yang benar-benar mengubah hidup saya dari kemiskinan menjadi wanita kaya dan sekarang saya memiliki hidup yang sehat tanpa stres dan kesulitan keuangan,


Setelah berbulan-bulan mencoba mendapatkan pinjaman di internet dan saya telah ditipu dari 400 juta saya menjadi sangat putus asa dalam mendapatkan pinjaman dari pemberi pinjaman online yang sah secara kredit dan tidak akan menambah rasa sakit saya, jadi saya memutuskan untuk beralih ke teman saya untuk meminta saran tentang cara mendapatkan pinjaman online, kami membicarakannya dan kesimpulannya adalah tentang seorang wanita bernama Ibu Maria yang merupakan CEO Maria Loan. Perusahaan


Saya mengajukan pinjaman dengan jumlah (900 juta) dengan tingkat bunga rendah 2%, sehingga pinjaman yang disetujui mudah tanpa stres dan semua persiapan dilakukan dengan transfer kredit, karena tidak memerlukan jaminan untuk transfer pinjaman, saya hanya diberitahu untuk mendapatkan sertifikat perjanjian lisensi mereka untuk mentransfer kredit saya dan dalam waktu kurang dari dua jam uang pinjaman telah disetorkan ke rekening bank saya.


Saya pikir itu lelucon sampai saya menerima telepon dari bank saya bahwa akun saya telah dikreditkan dengan jumlah 900 juta. Saya sangat senang akhirnya Tuhan menjawab doa-doa saya dengan memerintahkan pemberi pinjaman saya dengan kredit saya yang sebenarnya, yang dapat memberikan keinginan hati saya.


Terima kasih banyak kepada Ibu Maria karena membuat hidup saya adil, jadi saya menyarankan siapa pun yang tertarik untuk mendapatkan pinjaman untuk menghubungi Ibu Maria baik melalui E-mail ( mariaalexander818@gmail.com ) ATAU whatsapp: +1 (254) 276 -8402. untuk informasi lebih lanjut tentang cara mendapatkan pinjaman Anda,

E-mail ( mariaalexander818@gmail.com ) ATAU whatsapp: +1 (254) 276-8402.


Jadi, terima kasih banyak telah meluangkan waktu Anda untuk membaca tentang kesuksesan saya dan saya berdoa agar Tuhan melakukan kehendak-Nya dalam hidup Anda. Nama saya kabu lay, anda dapat menghubungi saya untuk referensi lebih lanjut melalui email saya: ( kabulayu18@gmail.com)

Terima kasih semua.

RASHID HUSAEN said...

Selamat Siang Semuanya!!!

Nama saya Mr Rashid Husaen dan saya dari Jawa Barat, indonesia dan saya berbicara sebagai salah satu orang paling bahagia di dunia hari ini dan saya berkata pada diri sendiri bahwa pemberi pinjaman menyelamatkan keluarga saya dari situasi buruk kami, saya akan memberitahu namanya kepada dunia dan saya sangat senang untuk mengatakan bahwa keluarga saya kembali selamanya karena saya membutuhkan pinjaman sebesar Rp300.000.000,00 untuk memulai hidup saya sejak saya adalah seorang ayah tunggal dengan 5 anak dan dunia sepertinya mengandalkan saya ketika saya mencoba untuk mendapatkan pinjaman Dari bank dan bank online menolak pinjaman saya, mereka mengatakan bahwa pendapatan saya rendah dan saya tidak memiliki jaminan untuk pinjaman jadi saya online dan segalanya menjadi lebih sulit karena mereka merobek uang saya dari saya dengan janji manis untuk membantu saya


Sampai saya melihat postingan ibu nyonya maria dari sebuah blog dan saya memohon padanya, dia memberi saya semua syarat dan ketentuan dan saya setuju dan dia mengejutkan saya dengan pinjaman yang mengubah hidup saya dan keluarga saya, dan pada awalnya saya berpikir ini tidak mungkin karena pengalaman masa lalu saya dan janji-janji palsu tetapi yang mengejutkan saya, saya menerima pinjaman saya sebesar Rp300.000.000,00 dan saya akan menyarankan siapa pun yang benar-benar membutuhkan pinjaman untuk menghubungi Nyonya Maria Alexander wanita kata-katanya, melalui email : ( mariaalexander818@gmail.com ) karena mereka adalah pemberi pinjaman yang paling pengertian dan baik hati. siapa saja yang ingin pinjaman atau cara mendapatkan pinjaman asli, harus menghubunginya Via

email: ( mariaalexander818@gmail.com )
whatsapp: (+1 254-276-8402 )

Anda dapat menghubungi saya Pak Rashid untuk informasi lebih lanjut (rashidhusaen18@gmail.com)

Allah Maha Besar
Terima kasih semuanya

Post a Comment