Dapatkan pandangan PakTeh..!

Tuesday, August 2, 2011

Fan Page "Loan Kerajaan" telah dibuka...


"Like" jangan tak like..like tau!

"Loan Kerajaan" melangkah selangkah kehadapan bagi memenuhi permintaan dan perkembangan semasa dalam membicarakan tentang "Urusan Pinjaman Perumahan Kerajaan" dengan mewujudkan Fan Page di www.facebook.com/LoanKerajaan

Facebook merupakan laman web yang paling ramai dikunjungi di Malaysia sehingga mengalahkan google dengan jumlah lebih 600 juta pengguna Facebook diseluruh dunia. Facebook juga mesra pengguna kerana boleh dilayari melalui Facebook mobile.

Bagi memenuhi impian dan inspirasi rakyat Malaysia, maka terciptalah Fan Page ini khusus untuk Saudara yang dahagakan maklumat dihujung jari.

Semoga dengan adanya Fan Page ini PakTeh dapat menyalurkan maklumat yang dikehendaki dengan lebih cepat, tepat, mudah dan yang uniknya ianya PERCUMA.

Dengan adanya kepelbagaian sumber, diharapkan Saudara dapat memunafaatkan sebaiknya mengikut kesesuaian dan keselesaan Saudara.

Penghargaan terima kasih yang tidak terhingga kepada Encik Faisal dan Encik Ali Hanfiah yang menyalurkan ilmu Facebook melalui DVD dan ebook, Encik Dee yang melakarkan profile picture dan juga Encik Jamal yang tidak lokek untuk menyediakan squeeze page mudah alih. Mereka ini memang otai IM yang dikenali ramai.

Akhir bicara, "Like" jangan tak like..like tau!

6 comments:

hazulfa said...

Mohon perjelasan bagi org yang komitmennya tinggi dan suaminya tidak boleh jadi penjamin siapakah lagi yang boleh menjadi penjamin dengan gaji bersihnya cuma Rm1400 tapi ada loan kereta RM710.Tapi sya berminat nak beli rmh kedua (rumah pertama berkongsi ngan suami) berharga RM70,000.00. soalannya layakkah?

sabariah ibrahim said...

mohon penjelasan berapa lama masa diambil untuk keluarkan cek lebihan hutang setelah resit bayaran kontra di keluarkan oleh BPP.
t.kasih

Anonymous said...

sy nk tnye. loan suami sy loan bank. guna 2 name. suami name prtama dan adik suami nama kedua. bleh kah sy mngambil alih lian suami untuk pinjam loan kerajaan

Rachelle woo said...

Minta maaf ..saya dah buat permohonan dari bulan januari sampai bulan julai... kalo sebelum 28/7 saya belum dpt lagi pinjaman wang , saya kena bayar 8% drp harga rumah iaitu rm 20k sehari untuk penalty.... tolong la saya bgb perumahan ...cepat la keluar kan pinjaman saya kpd peguam ...tolong tolong ... nama saya: woo soo feng ... ic: 870622235306 ...saya adalah seorg guru... sy memang tak mampu nak bayar penalty ni.... tolong la saya

Laima Jelena said...

Halo, nama saya Laima, saya adalah korban di tangan kreditur penipuan saya telah ditipu 27 juta, karena saya butuh modal besar dari 140 juta, saya hampir mati, tidak ada makanan untuk anak-anak saya, bisnis saya adalah hancur dalam proses saya kehilangan hubsand saya. Saya dan anak-anak saya tidak tahan lagi. semua ini terjadi Januari 2015, tidak sampai saya bertemu dengan seorang teman yang memperkenalkan saya kepada ibu ibu yang baik Alexandra yang akhirnya membantu saya mendapatkan mengamankan pinjaman di perusahaannya, ibu yang baik, saya ingin menggunakan kesempatan ini untuk mengucapkan terima kasih dan Allah terus memberkati Anda , saya juga ingin menggunakan kesempatan ini untuk memberitahu semua orang Indonesia, bahwa ada banyak penipuan di luar sana, jika Anda membutuhkan pinjaman dan kontak pinjaman dijamin ibu yang baik Alexandra melalui email perusahaan. alexandraestherloanltd@gmail.com
atau alexandraestherfastservice@cash4u.com,
Anda dapat menghubungi saya melalui email ini; laimajelena@gmail.com untuk setiap informasi yang Anda perlu tahu, silakan dia adalah satu-satunya orang yang dapat diandalkan dan dapat dipercaya.
Terima kasih.

malathi sasidharan said...

Salam Malaysia saudara
Boleh tak ansuran bulanan , sekiranya kita bayar lebih until habiskan loan

Post a Comment